Skupinové cvičenia

Vyber si z našej aktuálnej ponuky skupinových cvičení a príď si vyskúšať motivačnú atmosféru kolektívu. V čase, keď nie je telocvičňa využívaná na skupinové cvičenia, môžete jej priestory využívať na individuálny tréning.

Ponúkame prenájom telocvične - 60 m2, so zrkadlami, ozvučená. Záujemcovia môžu písať na mail info@vfitness.sk.

post

KRUHOVÝ TRÉNING s KOCOM

Kruhový tréning je výborným spôsobom, ako počas jednej tréningovej jednotky pracovať na svalovej sile, flexibilite, celkovej kondícii a vytrvalosti.

Intenzita sa prispôsobí kondičnej úrovni cvičencov, tréning je vhodný pre začiatočníkov, aj pre pokročilých, či ako spestrenie tréningového programu pri cvičení.

Počas cvičenia sa využíva vlastné telo aj rôzne pomôcky (kettle bell, bosu, trx, záťažové vaky..)

post

ÚTOK NA BRUCHO, KRUHÁČ a BLESKOVÁ TABATA s BAŠOU

ÚNB je intenzívny tréning zameraný na posilnenie a spevnenie brušného svalstva a stredu tela, pomáha naštartovať a zrýchliť metabolizmus, vďaka čomu telo spaľuje ešte celý deň.

Kruhový tréning je dynamické cvičenie zamerané na precvičenie všetkých svalových partií a posilnenie svalstva s použitím rôznych cvičebných pomôcok. Chcete vyrisovať do plaviek, nabrať kondíciu, svalovú hmotu, či zlepšiť držanie tela? Kruhový tréning je to správne riešenie pre každého.

Blesková tabata - vysoko intervalový tréning zameraný na brucho, stehná a zadok :) 

post

BODYWORK s NATÁLIOU, majsterkou Slovenska vo fitness v roku 2005

Bodywork je posilňovacie a vytrvalostné cvičenie na formovanie postavy v sprievode hudby, na hodine sa rovnomerne precvičí a posilní svalstvo celého tela, najmä však problémové partie ako brušné, sedacie a stehenné svalstvo.

Je vhodný pre všetky vekové kategórie a aj pre menej zdatných cvičencov. Zlepšuje držanie tela, zvyšuje kondíciu, pomáha odbúravať tuk a zvyšuje sebavedomie.

post

HIIT so ZUZKOU

post

JOGA PRE ZDRAVÝ CHRBÁT s LIANOU

JOGA PRE ZDRAVÝ CHRBÁT je špeciálny druh jogy so zameraním na posilnenie svalov na chrbte a uvoľnenie rôznych blokád spôsobujúcich bolesti chrbta – od jemných bolestí a stuhnutostí svalov až po silnejšie a chronické bolesti. Liana ako akreditovaná masérka kladie pri cvičení dôraz na dokonalé uvoľnenie chrbta a správne vykonávanie pozícií tak, aby bol váš chrbát chránený po celý čas.

Tento druh jogy veľmi pomáha pri problémoch so skoliózou a je účinnou pomocou v boji proti vyskočeným stavcom a posunutým platničkám. Je však vhodná aj ako skvelý spôsob prevencie pre tých, ktorí bolesti chrbta nemajú. 

Hodiny sú vedené v miernejšom tempe a sú vhodné pre ZAČIATOČNÍKOV ako i MIERNE POKROČILÝCH.

post

RANNÁ A VEČERNÁ JOGA s EVKOU

Na RANNEJ a VEČERNEJ JOGE sa budete podrobne venovať jednotlivým cvikom - ásanam, vysvetľovať si správne technické prevedenie, ale zároveň si všímať aj ich duševné pôsobenie. Pozície budete opakovať viac krát za sebou, skúšať rôzne jednoduchšie aj ťažšie varianty. Preto je tento typ jogy vhodný tak pre ZAČIATOČNÍKOV ako aj POKROČILÝCH. Náročnosť hodiny sa prispôsobuje aktuálnej skupine, s prihliadaním na individuálne možnosti účastníkov. 

Cieľom je, aby sa účastníci na kurze naozaj niečo naučili a aby im hodiny priniesli rozvoj v oblasti fyzického zdravia, napríklad zlepšenie pohyblivosti a pevnosti chrbtice, pružnosti svalov a kĺbov, uvoľnenie stuhnutých častí, ale aj v oblasti duševnej, napríklad zlepšenie koncentrácie, schopnosti prekonávať prekážky, udržanie rovnováhy, pokoja, rozvíjanie tvorivých síl a sociálneho cítenia.

post

KONDIČNÝ BOX s MAROŠOM a NOROU

Box je cvičenie vhodné pre mužov aj ženy rôznych vekových kategórii. Počas tréningu sa naučíte základy z boxerskej techniky a pri tom účinne spaľujete tuk. Zlepšite si kondičku a vyformujete postavu. V pomerne krátkom čase precvičíte všetky svalové skupiny a tvarujete ním problémové partie ako bruško a zadok.

Zoberte si uterák a veľa vody, lebo pri tomto cvičení sa skutočne zapotíte...

post

JUMPING

Skupinové cvičenia na patentovaných PROFI trampolínach pod vedením certifikovaných inštruktorov za sprievodu motivačnej hudby, pričom sa kombinujú prvky rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných a silových prvkov a tiež strečingu.

Toto cvičenie je vhodné pre všetky vekové kategórie, začiatočníkov i pokročilých, nezaťažuje kĺby, pomáha efektívne spaľovať tuky, pracovať na svalovej sile, flexibilite, celkovej kondícii a vytrvalosti a naplní vás pozitívnou energiou.

post

KRUHÁČ s MICHALOM

intenzívny tréning zameraný na posilnenie a spevnenie celého tela.

Kombinácia silových, dynamických a vytrvalostných cvičení, tempo a náročnosť si každý určuje sám.

Tréning je vhodný pre každého.

post

JUMPING TABATA s KIKOU

Príďte vyskúšať JUMPING TABATU, unikátne spojenie dvoch veľmi efektívnych cvičení- na trampolínach, ako aj s vlastnou váhou tela, ktoré je založené na princípe vysoko intenzívneho intervalového tréningu. Cviky sa vykonávajú v 20 sekundových intervaloch s 10 sekundami odpočinku, opakujúce sa v 4 minútových cykloch. Ide o najefektívnejší spôsob spaľovania tukov a dosahovania výsledkov za kratší čas. Toto cvičenie nie je určené len pre tých, ktorí chcú schudnúť a vyformovať si postavu, ale aj zvýšiť kondíciu a silu. Jednoducho pre všetkých, ktorí chcú vidieť výsledky!

Tréning je vhodný pre začiatočníkov aj pokročilých (možnosť voľby náročnosti prevedenia cvikov), ženy aj mužov (nemusíte sa báť žiadnych aerobikových choreografií).

Ak stále neviete, čo si pod týmto tréningom máte predstaviť, jednoducho sa nahláste, do leta je málo času!!!

post

POHYBOVÁ PRÍPRAVA PRE DETI 6-10R. so ZUZKOU

Cvičenie s deťmi vo veku od 6 -10 rokov je zamerané hlavne na všestranný rozvoj dieťaťa. Kurzy sú vedené herným princípom, pomocou ktorých sa upevňujú základné lokomočné pohyby. Pre deti je pripravené množstvo hier, obojstranných cvičení, rýchlostných cvičení, cvičenia na rozvoj flexibility, základy gymnastiky, skákanie na trampolínach a pod. Najlepší pocit pre Zuzku s Kikou je, keď deti odchádzajú s červenými líčkami a úsmevom na tvári.