Fitness menu:

Vyber si z našej aktuálnej ponuky skupinových cvičení a príď si vyskúšať motivačnú atmosféru kolektívu. V čase, keď nie je telocvičňa využívaná na skupinové cvičenia, môžete jej priestory využívať na individuálny tréning.

Ponúkame prenájom telocvične - 65m2, so zrkadlami, ozvučená. Záujemcovia môžu písať na mail info@vfitness.sk.

post

KRUHOVÝ TRÉNING

Kruhový tréning je dynamické cvičenie zamerané na precvičenie všetkých svalových partií a posilnenie svalstva s použitím vlastného tela ako aj rôznych cvičebných pomôcok (kettle bell, bosu, trx, záťažové vaky..). je výborným spôsobom, ako počas jednej tréningovej jednotky pracovať na svalovej sile, flexibilite, celkovej kondícii a vytrvalosti.

Intenzita sa prispôsobí kondičnej úrovni cvičencov, tréning je vhodný pre začiatočníkov, aj pre pokročilých, či ako spestrenie tréningového programu pri cvičení.

Chcete vyrisovať do plaviek, nabrať kondíciu, svalovú hmotu, či zlepšiť držanie tela? Kruhový tréning je to správne riešenie pre každého.

post

ÚTOK NA BRUCHO

ÚNB je intenzívny tréning zameraný na posilnenie a spevnenie brušného svalstva a stredu tela, pomáha naštartovať a zrýchliť metabolizmus, vďaka čomu telo spaľuje ešte celý deň.

 

 

post

BODYWORK

Bodywork je posilňovacie a vytrvalostné cvičenie na formovanie postavy v sprievode hudby, na hodine sa rovnomerne precvičí a posilní svalstvo celého tela, najmä však problémové partie ako brušné, sedacie a stehenné svalstvo.

Je vhodný pre všetky vekové kategórie a aj pre menej zdatných cvičencov. Zlepšuje držanie tela, zvyšuje kondíciu, pomáha odbúravať tuk a zvyšuje sebavedomie.

post

HIIT

Vysoko intenzívny intervalový tréning, ktorý trvá len 30 minút. Ide o tréningovú metódu, pri ktorej meníme krátke intervaly vysokej intenzity cvičenia a krátke intervaly miernej intenzity alebo odpočinku. Je vhodný pre začiatočníkov, ako aj pre pokročilých. Pri cvičení sa zapája celé telo a väčšina svalových skupín. Prebudíte svoju myseľ, naštartujete metabolizmus, vyformujete postavu.

HIIT je vhodné pre všetkých, ktorí si chcú poriadne zamakať a posunúť svoje hranice.

 

post

JOGA

Na RANNEJ a VEČERNEJ JOGE sa budete podrobne venovať jednotlivým cvikom - ásanam, vysvetľovať si správne technické prevedenie, ale zároveň si všímať aj ich duševné pôsobenie. Pozície budete opakovať viac krát za sebou, skúšať rôzne jednoduchšie aj ťažšie varianty. Preto je tento typ jogy vhodný tak pre ZAČIATOČNÍKOV ako aj POKROČILÝCH. Náročnosť hodiny sa prispôsobuje aktuálnej skupine, s prihliadaním na individuálne možnosti účastníkov. 

Cieľom je, aby sa účastníci na kurze naozaj niečo naučili a aby im hodiny priniesli rozvoj v oblasti fyzického zdravia, napríklad zlepšenie pohyblivosti a pevnosti chrbtice, pružnosti svalov a kĺbov, uvoľnenie stuhnutých častí, ale aj v oblasti duševnej, napríklad zlepšenie koncentrácie, schopnosti prekonávať prekážky, udržanie rovnováhy, pokoja, rozvíjanie tvorivých síl a sociálneho cítenia.

post

KONDIČNÝ BOX

Box je cvičenie vhodné pre mužov aj ženy rôznych vekových kategórii. Počas tréningu sa naučíte základy z boxerskej techniky a pri tom účinne spaľujete tuk. Zlepšite si kondičku a vyformujete postavu. V pomerne krátkom čase precvičíte všetky svalové skupiny a tvarujete ním problémové partie ako bruško a zadok.

Zoberte si uterák a veľa vody, lebo pri tomto cvičení sa skutočne zapotíte...

post

JUMPING

Skupinové cvičenia na patentovaných PROFI trampolínach pod vedením certifikovaných inštruktorov za sprievodu motivačnej hudby, pričom sa kombinujú prvky rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných a silových prvkov a tiež strečingu.

Toto cvičenie je vhodné pre všetky vekové kategórie, začiatočníkov i pokročilých, nezaťažuje kĺby, pomáha efektívne spaľovať tuky, pracovať na svalovej sile, flexibilite, celkovej kondícii a vytrvalosti a naplní vás pozitívnou energiou.

post

BLESKOVÁ TABATA

Blesková tabata - vysoko intervalový tréning zameraný na brucho, stehná a zadok :) 

30 minútové intenzívne cvičenie, pri ktorom sa zvyšuje fyzička aj sila zároveň, spálite prebytočný tuk, formujete postavu a spevníte si celé telo.

 

post

JUMPING TABATA

Príďte vyskúšať JUMPING TABATU, unikátne spojenie dvoch veľmi efektívnych cvičení- na trampolínach, ako aj s vlastnou váhou tela, ktoré je založené na princípe vysoko intenzívneho intervalového tréningu. Cviky sa vykonávajú v 20 sekundových intervaloch s 10 sekundami odpočinku, opakujúce sa v 4 minútových cykloch. Ide o najefektívnejší spôsob spaľovania tukov a dosahovania výsledkov za kratší čas. Toto cvičenie nie je určené len pre tých, ktorí chcú schudnúť a vyformovať si postavu, ale aj zvýšiť kondíciu a silu. Jednoducho pre všetkých, ktorí chcú vidieť výsledky!

Tréning je vhodný pre začiatočníkov aj pokročilých (možnosť voľby náročnosti prevedenia cvikov), ženy aj mužov (nemusíte sa báť žiadnych aerobikových choreografií).

Ak stále neviete, čo si pod týmto tréningom máte predstaviť, jednoducho sa nahláste!!!

post

POHYBOVÁ PRÍPRAVA PRE DETI 6-10R.

Cvičenie s deťmi vo veku od 6 -10 rokov je zamerané hlavne na všestranný rozvoj dieťaťa. Kurzy sú vedené herným princípom, pomocou ktorých sa upevňujú základné lokomočné pohyby. Pre deti je pripravené množstvo hier, obojstranných cvičení, rýchlostných cvičení, cvičenia na rozvoj flexibility, základy gymnastiky, skákanie na trampolínach a pod.